poniedziałek, 12 lipca 2010

Armee de Kaldorienne - "Kły Nocy" - Wpis III

Kilka "Kłów Nocy" jest już prawie skończonych. Oczywiście modele te przejdą jeszcze przez robienie podstawek, ale same modele są już na finiszu. Myślę, że schemat kolorystyczny mi się udał - złamanie czerwieni zielenią to dobry zabieg i proporcjonalność obszaru kolorów wynosi mniej więcej 1:1:1 ze skórą i mięsem. Pokuszę się o efekt glowing eyes na każdym wilku, bo jestem zadowolony z tego, co osiągnąłem już w jednym modelu. Na zdjęciu tegoż wilka specjalnie nakryłem model cieniem dłoni, by było lepiej widać samo oko, jak ładnie świeci. Nie jest to w żaden sposób edytowana fotka, oprócz przycięcia wielkości zdjęcia. Koniec chyba wpisu na dziś, muszę pomyśleć jak pomaluję Skavenów Ravnika, których roznoszą na strzępy moje wilczki...


Reszta galerii pod linkiem:


Do zobaczenia jutro!

1 komentarz: